ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Novitus GSM24M
  • Jak znaleźć mój SIM NUMER?Rozwiń

    SIM NUMER jest wydrukowany na etykiecie, która znajduje się od spodu obudowy lub pod akumulatorem kasy. Jest to numer karty sim wykorzystywany w tradycyjnej telefonii komórkowej.

    Przykładowy wygląd etykiety

    COMP S.A. Oddział Nowy Sacz
    SIM NUMER: 123456789
    SIM S/N: 32027414231999
    MODEM IMEI: 8948031956429579004
    Data montażu: 14.09.2020
    MADE IN POLAND
  • Jak znaleźć mój IMSI NUMER?Rozwiń

    Alternatywnie możesz zidentyfikować kartę wg numeru IMSI NUMER, który także jednoznacznie identyfikuj daną kartę SIM wewnątrz systemów GSM. W przypadku kas NANO online oraz NANO II online, można go wydrukować za pomocą kasy wprowadzając kolejno klawisze: 5963 -> F -> MENU -> OK. Jeśli urządzenie nie wydrukuje numeru IMSI, należy sprawdzić czy kasa ma zaktualizowane oprogramowanie lub czy modem z kartą SIM jest poprawnie zamontowany. W przypadku innych modeli kas, należy posługiwać się numerem SIM NUMER.
  • Czy mogę użyć mojej karty SIM w innym urządzeniu lub w telefonie?Rozwiń

    Niestety to nie możliwe! Karta SIM pracuje wyłącznie z modemem kasy, do którego w procesie produkcji została zamontowana, a jakakolwiek próba wykorzystania karty w innym modemie, niż ten który został skonfigurowany w procesie produkcji, spowoduje blokadę działania karty!
  • Kiedy numer seryjny kasy nie jest poprawny?Rozwiń

    Wynik wyszukiwania podaje nr seryjny kasy, w której wyłącznie w procesie produkcyjnym Novitus, zamontowano modem z kartą SIM. Jeśli okaże się, że numer seryjny kasy podany w wynikach wyszukiwania nie jest zgodny ze stanem faktycznym, oznacza to że modem nie został zainstalowany w procesie produkcji Novitus lecz w skutek modyfikacji dokonywanych np. przez serwis.
  • Co oznacza data "Koniec transmisji GSM"?Rozwiń

    Po przekroczeni tej daty dostęp do CRK zostanie zablokowany, a wznowienie łączności odbyć się może na koszt użytkownika urządzenia.
  • Jak zareklamować datę zakończenia transmisji GSM?Rozwiń

    Jeśli zauważysz, że od momentu zakupu kasy do dnia planowanego wyłączenia transmisji upłynęło mniej niż 24 miesiące, zgłoś się natychmiast do swojego serwisu. Twoje zgłoszenie powinno trafić do serwisu na minimum 45 dni przed datą "Koniec transmisji GSM".